Není nic jednoduššího než začít bydlet s Heimstaden. Nabízíme Vám jistotu a garanci stabilního pronajímatele, širokou nabídku bytů od nejlevnějších až po plně vybavené manažerské byty, zkušený tým profesionálů, kteří Vám rádi pomohou, i kvalitní služby – nonstop havarijní linka, zákaznická linka, možnost registrace trvalého pobytu. Bydlete do týdne, bydlete s námi!
Nabídku volných bytů naleznete na našich webových stránkách www.heimstaden.cz. V případě zájmu o pronájem nás kontaktujte prostřednictvím poptávkového formuláře, který naleznete u nabídky jednotlivých bytů, či prostřednictvím Linky Heimstaden na telefonním čísle 840 114 115 nebo emailem na info@heimstaden.cz.
Za určitých podmínek ano. Zájemce o pronájem bytu, který je v insolvenci nebo má jednu či více exekucí, posuzujeme individuálně spolu s dalšími skutečnostmi - zejména disponibilním příjmem, tedy schopností hradit nájemné a služby spojené s užíváním bytu. Důležité je, aby nám zájemce po pravdě sdělil veškeré skutečnosti. Vždy se pak snažíme hledat možné řešení, které bude pro zájemce akceptovatelné a finančně dostupné.
Za určitých podmínek ano. V takových případech se snažíme najít vhodné bydlení, které odpovídá finanční situaci zájemce. Zájemcům o pronájem bytu navíc nabízíme poradenství a případnou pomoc při vyřízení příspěvků nebo doplatků na bydlení.
Náklady na bydlení patří mezi významné pravidelné výdaje domácnosti. Obecně by tyto náklady neměly přesáhnout 40 % celkových příjmů domácnosti. Je logické, že si chce pronajímatel ověřit, zda je zájemce schopen ze svých příjmů hradit náklady spojené s bydlením u vybraného bytu. V mnoha případech vzniká zájemcům o bydlení nárok na příspěvek na bydlení. Naše společnost jim v takových případech poradí a pomůže s vyřízením žádosti.
V případě, že nemůžete doložit příjem, lze pronájem řešit platbou nájemného včetně služeb dopředu na sjednané období. Nejkratší doba, na kterou si lze u naší společnosti sjednat pronájem, je 6 měsíců.
Ano, při podpisu Vás požádáme o:
Administrativní poplatek částečně hradí náklady za služby spojené s pronájmem bytu. Na realitním trhu se většinou používá slovo „provize“ a bývá obvykle ve výši minimálně jednoho měsíčního nájmu včetně služeb. U naší společnosti se výše administrativního poplatku pohybuje od 0 do maximálně jednoho měsíčního nájmu.
Standardně požadujeme uhrazení kauce při podpisu nájemní smlouvy v celé výši. Úhrada na splátky je možná jen za určitých podmínek a každý takový případ naše společnost posuzuje a schvaluje individuálně.
Měsíční předpis nájemného se skládá z čistého nájemného a zálohových plateb za poskytované služby související s užíváním bytu a případně jej tvoří i poplatky za užívání vybraných zařizovacích předmětů (např. kuchyňská linka nebo sporák). Zálohy za služby spojené s bydlením nejčastěji obsahují následující: osvětlení společných prostor, spotřebu studené vody, spotřebu teplé vody, ohřev teplé vody, topení, digitální televizi, úklid společných prostor (rozsah uvedených služeb se v jednotlivých domech může lišit).
Naše společnost preferuje dlouhodobé nájemní vztahy. Při sjednávání délky nájmu se snažíme maximálně vyjít vstříc představám budoucího nájemce. Obvyklá doba nájmu se sjednává na 24 - 36 měsíců.
Nárok na slevu z nájmu mají pouze zaměstnanci našich smluvních společností. Pokud jste zaměstnancem některé ze smluvních společností, informace o konkrétních výhodách, které můžete získat u naší společnosti, Vám sdělíme na Lince Heimstaden, případně je poskytne náš makléř nebo personální oddělení Vašeho zaměstnavatele.